4e augusti 2010

Hejsan bloggen, efter en icke uppdaterad dag:)!

Det är väl lika bra att ni vänjer er vid det, uppdateringen kommer inte att se bättre ut om någon vecka eller kanske till och med någon dag, vem vet;)? Hoppas allt är bra med er ialla fall, med mig är allt som det ska efter en lång dag inne i Lund. Fick mina försäkringspapper idag, angående min mammapening så jag avr tvungen att fixa mina kontouppgifter så vi fick åka till Lund, det var egentligen hela tanken, men sen så kom mamma också och så blev det mer än så, som vanligt då! Gick i affärer, och sen gick jag och Hampus in i 3 butiken och fråga lite om Iphone 4gn som kommit ut nu, och vi fick ett bra och rimligt svar på våra frågor. Vi gick ut där ifrån och både jag och Hampus har varit sugna på Iphone tidigare så nu har vi beställt vars en. Vi har i och för sig precis köpt våra mobiler som vi använder idag, men jag har lyckats sälja min nu. Hampus mobil behåller han nog som han kommer ha på jobbet. Trodde att det skulle vara dyrt med Iphone 4g men det var det verkligen inte. Inte så man tappa håren ialla fall. Det blir att jag betalar våra mobiler, i och med Hampus betalar hyran, elen osv.. Men nu slipper han våra andra mobilräkningar, vi kommer att använda vårt nummer såklart, men inte på samma sätt.. Vissa tycker att det är rätt onödigt att betala för flera mobiler, men vi har typ förlängt vårt abonomang om man säger så. Det blir ju lite mer kostnad, men inte allt för mycket mer. Så jag sitter och väntar på att den ska levereras hem till oss, så vi kan börja pilla på den lite:). Men vi måste tyvärr vänta 3 veckor, han sa att det tog ca 3 veckor innan de fick in mobilerna igen. Men det skulle gå fortare för oss som hade förbeställt dem. Så jag håller tummarna, sen har vi köpt lite dekorationer till lägenheten också, eller till väggarna (ska ta bilder och visa er hur det ser ut!) , sen köpte Hampus en kruka och växter som han planterat med belysning ute på balkongen, väldigt snyggt och fint blev det! Sen så har vi köpt lakan och annat till den lille som snart ska landa på jorden:). Ja, nu känns det riktigt nära, och jag ser fram imot det mer än någonsin, trots att jag vet att det kommer att göra ont. Hur som helst så går jag in i vecka 40 idag. Shit, jag är nära! Mamma är här idag också, ligger och sover nu och det ska jag också göra nu. Ha det bra och förlåt för en dålig uppdatering. Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0