ändå en ganska bra dag!

Trots att dagen började som ett helvete och mörkt så har det ljusnat till under dagen!
Från att ha raderat de mest värdefullaste filmerna och bilderna i mitt liv till att min nya mobil faktiskt har kommit idag! Hampus fick sms innan där våra iphone hade kommit, hur nöjd tror ni inte att jag är?;) Säljer min mobil idag, och så kommer den nya idag, helt perfekt ju;) Så tur i otur har det varit idag!
Men som sagt trots att filmerna är borta, så kommer händelsen och hela upplevelsen alltid att finns kvar i mig! ALLTID! Så nu är jag på lite bättre humör.

Nog snackat om det så har jag och lillan precis kommit in typ. Varit på BVC med henne. Hon hade gått upp 400gram. Så det var rejält tyckte barnmorskan. Haha, såna kommentarer hon gav:D! Hon tyckte iallafall att det syntes på min dotter att hon fick i sig mat genom att titta på kinderna:P Härligt!
Nej, nu ska jag titta på One tree hill med Haley!♥


Hon är den enda som jag verkligen behöver!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0