Dålig dag!

Dagen börjar dåligt. Ska sälja min mobil idag, så jag satt precis och skulle rensa minneskortet. Gjorde nya mapp och förde över bilderna till datorn. Sen så makerade jag alla bilderna på minneskortet för att det skulle gå snabbare att ta bort dem. Och ja, det gick väldigt snabbt så det ska jag inte klaga på. Men jag hade helt glömt bort att förra över filmerna. Som var sen innan, och från förlossningen!
Förstår ni mig? FÖRLOSSNINGEN! Hampus filmade under min förlossning, när allting började bli som mest spännande filmade han tills Haley kom ut till världen och när han klippte navelsträngen! Och allt det har jag tagit bort nu!! SÅ JÄVLA TYPISKT MIG!!
Heter man May Hawbring så kan man lika bra skjuta sig själv asså..

Men en sak är ialla fall säkert och det är att jag minns det utan att behöva se filmen. Jag kommer alltid att minnas det, jag kommer alltid att komma ihåg varenda minut från förlossningen. Jag vet att jag ALDRIG kommer att glömma det, men det är alltid roligare att ha det på film eller på foto. Så man en dag kan se tillbaka och känna som man är där just då. Men nej, jag lyckades förstöra det! Varför?

Jag lyckades dock förra över 3 gammla filmer, som jag inte ens visste hur jag lyckades förra över? Men jag lyckades. Men sen när jag skulle försöka ångra för att se om de andra filmerna också kom tillbaka så råkade jag helt plötsligt ta bort de 3 filmerna igen! Så nu kan jag inte ens få tillbaka dom! Hur jävla smart är jag egentligen?! Inte så jävla smart kanske! Nu ska jag inte sitta och skriva mer, för jag blir bara irriterad. Kommer gå och grubbla på detta hela dagen nu. Kanske till och med hela veckan eller hela månaden?! Vad fan vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0