Den siste Augusti

Tjabba;) läget? Jag överlever ännu så att ni inte tror att jag dött eller så för att jag är så dålig på att uppdatera.. Men så är det när man är ensam med ett spädbarn, jag är ju inte alls van vid att ta hand om ett litet barn och speciellt inte ensam. Så det är lite jobbigt nu, så därför blir det inte många inlägg, inte så många som jag tror att det kan bli! Men jag försöker iallafall så gott jag kan:). Ska försöka göra 2-3 inlägg om dagen iallafall. Men det är inte ens säkert att jag hinner med det. Håller ju faktiskt också på att hjälpa mamma och flytta. Så det är lite rörigt och bökigt just nu! Kan berätta lite kort om dagen. Började tidigt för att vi skulle till Eslöv för att titta på min brors nya skola, sedan blev det fika. En god prinsess bakelse(à) så sjukt god! Sen vidare in på köpmannen. Hitta lite roliga affärer som vi virra runder i, köpte en ny mysig, tjock filt till Haley, sen fick hon en ny body som hon förmodligen kan ha när det är dags. Hennes kläder som är i storlek 50 passar henne inte längre, nu förstår jag varför man inte ska köpa för mycket kläder till bebisar;). och SEB köpte jag skålar och skedar till henne, som hon ska ha senare.. Och sen har hon fått ny NAN som är modersmjölk ersättning. I och med att jag knappt har någon mjölk åt henne mera så får hon äta mer av ersättningen. Vilket blir dyrare och kanske inte lika bra, men det är iallafall mjölk det med vilket hon Måste ha. Sen så har vi bara packat och haft för oss en massa saker! En trött may nu, men så är det:)! Hur har er dag varit? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0