det håller fortfarande på!

För er som undrar och läst mitt förra inlägg så håller det fortfarande på! Värkarna har inte lagt ner, och jag fortsätter sakta att lida lite smått! Det är hemskt måste jag säga. Men sån tur är så har jag fått sova lite, då menar jag ytterst lite! För värkarna höll på trots att jag ville sova.. Thats it! Ska snart bege oss mot Hörby till mamma och käka där. Och det blir att vi sover där också, för jag är lite osäker på hur jag ska bete mig eller hur det verkligen ska vara för att veta att det verkligen är dags! Så mamma är en bra stöd till det. Spelar Pure med min bror just nu, men får pausa då jag får värkar! Skit kul liksom! Det är typ ett fyrhjuling spel, och det är faktiskt det enda spelet jag tycker är bra! Men men, nu ska jag sluta tjabba för jag orkar inte skriva någt mer!♥


Kommentarer
Postat av: fanny

lycka till med allting! :)

2010-08-08 @ 13:25:52
Postat av: Sari

en pippifågel viskade i mitt öra att ni fått en underbar tjej.Sänder stora gratulationer

2010-08-09 @ 12:46:52
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0