en lugn fredagskväll

Sitter här och ska skriva igen. Idag har jag bloggat flitigt tycker jag. Kan bero på att jag hittat en liten balans kring allting nu, fast inte riktigt den rätta balansen kanske. Men det kommer tro mig;)! Lillan sover, hon somnade hos sin mormor innan när mormor kom hem från jobbet. Så hon sover fortfarande och Hampus tittar på tv, och jag sitter här och läst lite bloggar och bläddrat runt på bilddagboken, och ska snart hämta chips och dippa:P! Jag tänker inte ens på min vikt, trots att jag ska eller vill gå ner till min normala vikt. Men vafan, jag ammar halft så får faktiskt äta lite onyttigt också bara för att;). Tänkte göra om bloggen lite också. Dock bara ta bort graviditetsräknaren och kanske ändra bakgrundsfärgen och så. Och så tror jag att headern också ska ändras lite. Jag är fortfarande samma person, fast fått extra egenskaper. För er som följt min blogg en längre tid känner mig som den May jag varit förr. Hon som var ute, hon som festade, rökade och gick i skolan. Men nu är jag ju faktiskt också mamma. Faktiskt mamma till världens finaste flicka! Henne känner ni inte riktigt, men om ni fortsätter att följa bloggen flitigt så kommer ni så småning om veta hur jag är som mamma nu. Jag vill förändra min blogg för den person jag är nu, bloggen är ju trots allt en del av mig. Bloggen är ju nånting som ska visa vem jag är och förklara vem jag är. Så förändringar behövs så snart så möjligt. Men jag har ju tyvärr inga fina penslar eller textstilar på photoshopen på den här datorn. Får se till att ladda ner det snart:). Hur som helst ska springa ut och hämta chips och dippa nu, och kanske läsk?:P Ha en trevlig kväll allesammans, och ni som festar, ta det lugnt! Men festa för mig med;)♥


Såhär ser en obekymrad människa ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0