energi & isbitar

Nu sitter jag och bloggar trots att jag egentligen skulle sovit vid det här laget. Men jag är full av energi och kan inte sova. Hampus har fått spel på mig flera gånger nu under natten, han var inte trött från början men blev det när vi gick och la oss, men sen blev jag helt plötsligt piggare än någonsin vilket innebär att han inte fått sova eller kunnat! GUD, vilken snäll flickvän han har. När får jag priset för bästa flickvännen? AAALDRIG antar jag om vi frågar honom;). Jag kan vara den mest snällaste personen när det väl gäller, men jag kan också vara den mest störigaste jävla skitungen i världen när det är dags, tro mig Hampus vet hur det är och står till. Hur som helst så sitter jag i sängen med datorn just nu och äter isbitar och njuter av det, medans Teddy ligger bredvid och vill sova, men jag stör honom antagligen, som jag gör mot alla andra.. Hampus är i köket och gör något att äta, för han blev tydligen hungrig nu mitt i allting:thumbup:. Ja, det är fan inte lätt att vara uppe och tjafsa med mig och bråka med mig om att jag ska sova, för man lyckas aldrig ändå;). Ja, ni förstår kanske nu vilken jävel jag egentligen är. Jag är inte så söt och rar som vissa tror, men jag kan leka väldigt söt(a)
Nu ska jag faktiskt in på bilddagboken och svara lite kommentarer, hörs senare idag! För nu är klockan mycket och jag ska sova snart. Innan Hampus får ännu ett utbrott på mig:P. Ha de bra tills vi hörs nästa gång!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0