enkel middag

Håller på med maten nu, det får bli en enkel middag. Chefen bestämmer, det är hennes order som gäller. Ibland får man äta upp ibland inte. Ibland får man laga mat i lugn och ro, ibland så säger hon nej! Men just nu sover hon, fick lite mjölk för en stund sedan. Hampus kom hem för en 40 minuter sedan och hjälpt mig lite med Haley och så gick han ut en runda med Teddy och sen så satte han in fisk pinnarna i ugnen. Idag får det bli fiskpinnar och potatismos, och till det har jag satt in ett vitlöksbröd också. Ibland är jag bara så sugen på det:)

Så länge jag inte kommit på ett bra sätt hur jag ska kunna laga mat och ta hand om lillan samtidigt får det bli enkel mat. Mat som inte tar så värst lång tid att göra. Men sen så fort jag kommit på mina ben så ska jag laga mat som kräver mer energi och tid. Men nu är maten klar så jag måste sluta skriva nu. Vi hörs senare om jag har tid och hinner med:) Men ni får ha en bra kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0