Färdig packat

Nu har vi packat klart, både jag och Hampus började med packningen dirket när vi kom in genom dörren. Sån tur var så sov lilla och fortsatte göra det när vi hade lagt henne i hennes säng också, men när jag nästan var klar började hon vakna till, antagligen för att jag väckte henne när jag skulle ta fram kläder till henne som hon ska ha med till sin mormor. Typiskt mig att jag inte kunde vänta med det tills imorgon istället, så hade jag aldrig väckt henne och då hade hon vid det här laget legat och sovit. Vilket hon inte gör just nu. Men hur som helst så ska vi lägga oss och njuta av den sista natten som Vi har tillsammans:/ känns i mitt hjärta, men tror också att vi behöver komma ifrån varandra lite! Men nu ska jag mysa med min fina kille och min vackra dotter(a) sov gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0