För ett år sen..

För ett år sedan var jag 16 år.

Jag levde mitt liv lite som jag själv ville, bodde i fosterfamilj för att jag hade mycket problem hemma.

Jag mådde som sämst 2009 och trodde aldrig att det skulle bli bra igen.

Jag hade precis börjat gymnasiet.

Jag var tillsammans med Hampus, men var väldigt osäker på om det verkligen skulle funka mellan oss.

Inte visste jag då att jag skulle bli gravid 2 månader efter, och inte visste jag att jag ens var gravid då!

Inte visste jag att det skulle lösa sig mellan mamma och mig, vilket det gjorde.

Inte visste jag då hur detta året skulle bli och se ut.

Inte visste jag då att jag skulle sitta här och skriva det här nu med lilla Haley bredvid mig.

Jag visste inte att jag skulle bli en ung mamma förut, men nu är jag det!

Tänk så mycket som hinner förändras på ett år!

Men trots det så ångrar jag ingenting!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0