första gången..

Goddag bloggen!♥

Hoppas allt är bra med er, med mig är det ialla fall bra! Natten var väl helt okey. Inatt fick jag ta passet för mig själv i och med att Hampus skulle upp och jobba tidigt. Jag fick bita ihopa och tog det som det kom. Men tack och lov så var hon inte lika dryg som alla andra nätter. Men hon höll ändå på ett bra tag, Hampus blev väckt men det sa han ingenting om. Istället gick han upp och gjorde mackor för att han var hungrig:p Haha! Hur som helst så somna lillan aldrig om, så jag la henne på mitt bröst så där fick hon sova. Och där sov hon ända fram till morgonen. Alltså vid typ halv 10 vaknade hon av att hon var hungrig så då fick vi stiga upp. Första dagen jag är med henne själv, och det har gått bra hittils förutom att Teddy också är här och det blir lite mycket att göra på en och samma gång. Men jag hinner med. Hampus sa att de förmodligen slutar tidigare idag. Hoppas på det då:). Lillan har badat idag också, och nu ligger hon och sover. Skulle jag nog också ta och göra egentligen. Men jag ska tvätta hennes kläder och sånt nu. Man har fullt upp när man har en liten:). Men jag trivs med det ändå. Nu ska jag börja med tvätten innan lillan börjar gnälla. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0