GODISTIME

Har precis käkat middag, som smakade väldigt bra om ni frågar mig. Vad annars? Det är ju jag som lagat den, så varför skulle jag säga att den smaka äcklig då?;)
Disken står i vasken och väntar på att bli upp diskad och jag orkar inte göra det nu, killarna har dragit ut för att skjuta soft airgun (jag bara gissar på hur det kan stavas! men hur stavas det?) på varandra! Hur kan det ens vara roligt att göra det när det gör ont??:o
Men killar är killar, jag hade ialla fall aldrig fått för mig att gå ut och låta någon skjuta något som gör ont på mig. Aldrig hade jag ens fått in det i mina tankar eller funderingar!! NEVER!
Hur som helst så är det bara jag och Teddy inne nu, så jag sitter framför datorn och gör ett inlägg, och tittar på Jerry Springer samtidgt, hans program är sjukt bra! Eller ja, det är så galet att det är bra;)!! Fler än jag som tycker det? Och konstigt nog så skäms inte dem som är med i programet. Hade jag varit dem hade jag nog hellre gått och skjutit mig själv eller något! Vissa är ju helt störda och kanske inte ens har något att tänka med.. Men men, vad ska man säga? Alla är olika, och tur är väl det:P? Eller? Som sagt Jerry Springer på tven, bloggning på datorn och självklart godis på bordet. Kan det bli mycket bättre? NEJ! Men nu ska jag ialla fall titta lite på hans program, bloggar mer sen! Ha en härlig kväll!♥


jag och min sötnos!
han är en riktig mys-hund!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0