Hemma igen

Nu är vi hemma igen, min bror och Teddy följde även med. Han har själv fått välja om han vill vara hos mamma eller vara hos oss. Men i och med att mamma jobbar om dagarna så tycker han att det är roligare att vara med mig och Hampus. Han och Hampus sitter och spelar tillsammans, eller så hittar de på andra saker tillsammans så det blir ju genast mycket roligare för dem bägge två. Jag kan ju inte göra speciellt mycket nu, men jag försöker hänga på ibland:). Det var ialla fall trevligt hos mamma, hon lagade mat åt oss, vi åt glass och sedan snackade vi en massa. Lekte även med hennes nya lur som är super bra!! Jag vill också ha en ny!
Jag har haft min nuvarande mobil i ca 4 månader, och jag kan erkänna att den är skit bra och att jag är super nöjd med den! Det är jag verkligen, men jag kan också erkänna att jag är mobil beroende.. Jag kan inte ha en och samma mobil i mer än 6 månader, sen måste jag ha en ny! Jag får jämt höra att jag är störd och är löjlig och sånt! Och jag höll inte med om det förr, men nu inser jag att det faktiskt är sant! Varför måste man byta mobil så ofta? Man ringer eller skickar ju bara sms från den? Men jag har något problem när det gäller mobiler.. Tyvärr! Aja, hur som helst så ska jag följa med mamma och skriva kontrakt till hennes nya lägenhet som hon flyttar in i om en månad, sen så ska vi in till Lund för hon hade inte fått minneskortet till mobilen, och sedan så ska väl Hampus köpa det nya xboxet också, han ska eller "har" i princip sålt sitt gamla nu för att han ska köpa det nya. Och jag väntar bara på att få handla kläder och bli smal igen! Det är min dröm, så fort jag blivit smal igen och kommit i bra form så ska jag köpa minst ett par nya jeans! Jag ska njuta av det verkligen, och fira det med ett par dyra och snygga jeans! Som jag längtar tills den dagen kommer och jag hoppas på att den kommer snart! Jag är desperat just nu!! Hur som helst så ska jag be Hampus massera mig lite, sedan ska jag väl bädda ner mig. Är rätt trött och sliten idag! Hörs kanske med ett inlägg senare! Kramisar♥


en dag, en dag ska jag se ut sådär igen fast ännu smalare!
Jag ser fram imot det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0