in Hörby..

Befinner mig just nu i Hörby hemma hos mamma och bror. Har varit i Lund och kollat affärer, inte vilka som helst utan vi har varit på media market och elgiganten och mamma har inskaffat sig en ny fin Samsung wave, alltså en mobil om ni inte förstod det:). Sedan så har Hampus fixat ny lampa till bilen också, den ena lampan på ena sidan var urfunktion tydligen. Hampus skulle köpa ett xbox också, men var inte säker på om det skulle gå eller om han ville det.. Ingen aning, jag vet inte varför han inte köpte ett xbox. Men nu sitter jag ialla fall och är avundsjuk på mamma som fått en ny mobil, den är faktiskt skit snygg! Nu sitter jag ialla fall och väntar på att mamma ska laga klart middagen! Hörs senare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0