ingen fantasi?

Jag har ingen fantasi om vad jag kan ha som rubrik!? Man använder ju rubrik i vart enda inlägg och det tar ju slut med fantasier och ideér.. Hur som helst så har killarna kommit in igen, just nu sitter vi och tittar på Disney Channel, äter godis och dricker läsk. Låter fruktansvärt nyttigt!! (NOT)
Jag har även sorterat tvätten som ska tvättas imorgon, och sedan har jag vikt babykläderna och lagt dem i byrålådan som Hampus och min bror idag flyttade in till vårt sovrum. Så nu är allting till lillen fixat, förutom lotion och sånt. Men det kan man ju ta när hon kommit, det är ju bara att gå till Apoteket och fixa det så fort hon dykt fram. Vilket hon aldrig verkar att göra! Men det är som sagt 5 dagar kvar till beräknat så hon har tid på sig att förberedda sig! Men nu är jag redo och trött på att vara gravid och bära på denna tjocka magen! Just nu drömmer jag bara om att bära jeans, en snygg topp, söta skor och älska mig själv när jag ser min egen spegelbild. Kommer det någonsin att bli så??:(
Jag får hoppas på det bästa! Hur som helst så märker jag att jag har ovanligt många läsare, trots det att jag inte bloggar speciellt mycket, eller om något speciellt intressant! Jag bloggar typ bara om ointressanta saker och klagar mest tycker jag. Men det är kul att se statistiken höja så som den faktiskt gör. Självklart ligger den inte så högt som den gjorde innan då jag bodde hemma och hade internet hela tiden och hade egen dator och blogga flera gånger om dagen. Men jag är nöjd med de läsare jag har, och som faktiskt följer min blogg varje dag! Jag håller smått koll på vilka det är, men det är bara få stycken! En sak som faktiskt är lite roligt är att trots att jag inte bloggar eller gör ett enda inlägg om dagen så har jag ändå så pass många läsare:). Roligt faktiskt! Fortsätt så, för ni gör att jag får suget till att blogga tillbaka:thumbup:!

Och förresten, för ett tag sedan fick jag en fråga om jag skulle fortsätta att blogga fast än jag var mamma och bebisen hade kommit. Så jag kanväl säga er att sluta blogga kommer jag inte att göra! Bloggen är en del av mig nu, jag har bloggat länge och har kommit långt med den, trots att jag inte är känd eller kommer att bli det så är bloggen en stor del av mig. För det är här jag skriver av mig och samlar alla mina minnen och dagar med ord. Vilket jag kommer att kunna vända tillbaka till sen längre fram i tiden och se och läsa vad som hände just vid den tidpunkten! Så blogga kommer jag att fortsätta med trots att jag blir mamma och har ett barn. Men hur mycket och hur många inlägg jag gör om dagen vet jag inte exakt! Det är svårt att svara på exakt. Men jag tänker blogga så fort jag har tid och orkar göra det. Men självklart så ska jag känna att jag har något att blogga om också. Men visst kommer jag att slänga ihopa några inlägg då och då, trots att jag kanske inte har ett skit att skriva om. Nej, det var inte alls detta mitt inlägg skulle handla om, men det blev så ialla fall. Nu ska jag läsa andras bloggar, hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0