inte kommit ifrån datorn ännu ;o

Ja, rubriken säger allt! Jag skulle be Hampus om lite massage och jag skulle gå och lägga mig så snart som möjligt och sen så skulle jag då drömma sött i mina egna lilla värld. Men glöm mina ord! Har ännu inte kommit ifrån datorn, har ännu inte bett om någon massage och har ännu inte kommit in i min egna lilla värld.. Jahapp, varför är det alltid så med mig? Varför blir man aldrig förvånad när man snackar om mig och mitt "ska"? Jag är sämst på att "ska" göra saker. Jag suger på det och det är faktiskt inget jag längre skäms över, för jag är van! Men nu jävlar så SKA jag faktiskt slita mig loss från datorn! Hörs sen eller imorgon!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0