jävla itunes

Jag fattar ingenting på iTunes och lär nog aldrig förstå det heller. Det är den mest komplicerad program jag vet och kommer att veta av.. Herregud, det slöar för fullt och ingenting går som det ska. Hampus har lyckats med sina överföringar till sin Iphone, än sålänge har jag bara lyckats ändra omkring apparna till olika sidor:thumbup:! Härligt ju!! Men kan bero på att Hampus valde att uppdatera iTunes till en nyare version, vilket gör att den måste gå igenom hela min telefon innan en överföring! Jajamänsan, det är fan inte det enklaste det här med Iphone och hela rubbet. Det är en ren gåta att innan finner sig fram till det rätta! Belivie me!
Men jag har ialla fall lärt mig att blogga genom Iphone, men dock går det inte att ladda upp bilder:s! Men det kommer väl. Nu ska jag få f*cking rätt på detta här med iTunes! Byebye!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0