JEANSEN PASSAR!

Nu sitter jag hemma hos mamma, har varit och handlat och var hemma om och lämnade sakerna så passade på att hämta datorn då också. Glömt berätta att jeansen passar igen. Jag prövade dra på mig ett par jeans i Tisdags, och de gick på mig:D! Gissa om jag var glad? Gud, nu känns det som det ska igen, jeans, linne och tjocktröja! Nu börjar den vanliga jag komma tillbaka igen:) Jag kan inget annat än säga att jag är stolt och glad, jag är glad att jag kan ta på mig det jag vill ha på mig. Och inte alltid behöva ha leggins på mig bara för att ja är tjock och inte kan få på mig något annat! Nej, nu är jag glad! Sen på tal om jenas och att de passar så har jag gått ner 10kg nu efter förlossningen. Jag gick ju upp väldigt mycket i slutet och vägde 65kg innan förlossningen, och nu väger jag 55kg. Så jag är på god väg ner i vikt. Ska ner 10-12kg till. Ska väga så mycket som jag gjorde innan jag blev gravid, alltså 43kg, om jag inte ska gå ännu mer. För nu är jag själv i min kropp och kan äta hur lite jag vill, eller äta hur jäkla mycket jag vill, HAHA:)! Nu kom ialla fall mamma hem, så hon sitter och bär lillan nu. Så vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0