Jet Set - sönder!

En sak som får mig att nästan böla är min klocka! Min fina extremt rosa Jet Set klocka är sönder.. Glömde den hos mamma i onsdags, och igår när ingen var hemma så tyckte väl kära Teddy att den var så fin och underade säkerligen om den smaka god också. Så han tog sig en tuggbit, och jag menar en rejäl tuggbit! Det är typ bara själva klockhuvudet kvar och knäppet till klockan som är av stål eller vad det är som han inte lyckades tugga i sönder! Förstår ni hur det känns? Jag skällde ut honom totalt igår, vilket jag inte ville. Men jag var så satans sur och ledsen. Har försäkring på den, men vad fan ska jag säga till dom? Min hund ville smaka på den lite?:o
Ja, ni hör ju själv hur dumt det låter!! Jag älskade verkligen klockan, och tänkte att jag snart skulle skaffa en ny fast i en annan färg. Men det för tydligen vänta nu, för denna klockan ska lagas! Sen får det kosta vad det kostar vill!


Är dom inte underbara dessa sakerna? Det är den cerise rosa jag har/hade som är i sönder nu!
Tänkte skaffa en vit eller en ljus rosa också, vad tycker ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0