jobbig dag kanske?

Idag är en sådan dag jag bara vill sitta och gnälla över allt och alla! Kanske beror det på att vädret är skit tråkigt? Och att min bebis skriker hela jäkla tiden? Kanske beror det på mig själv? VAFAN VET JAG?!
Jag är iallafall lite tjurig idag, kanske till och med lite grinig! Ja, såna dagar får jag också ha..
Lite jobbig dag kanske? Ja, ganska så faktiskt!!

På tal om något annat som får mig på lite bättre humör. Hampus kom hem precis och nu hjälper han mig med lilla skit ungen som ligger och skriker hela tiden! Hade inte han kommit nu hade jag hunnit bli knäpp:s! Aja, ska laga mat nu. Blir köttfärs med pasta. Sen får jag väl ta och diska upp lite också! Hörs senare!♥


jag försöker hålla masken från att böla där asså!
Tur att en liten bebis kan ha så mycket ljud för sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0