love the way you lie

Har precis tagit på mig kläder, sminkat mig och tagit lite nya bilder också;)
Har aldrig märkt det förr, men jag kan sminka mig jävligt snabbt om jag bara vill ju. Det visste jag inte att jag kunde innan. Men nu när jag har en bebis som skriker så fort jag lämnar hennes omgivning så har jag lärt mig snabb sminkning som ändå blir jävligt bra! Bättre än lång tids sminkning faktiskt:D Helt otroligt så mycket man kan komma på nu när man är mamma. Ett jävla under egentligen!

Och förresten har jag glömt att berätta att jag färgat mitt hår. Efter att ha väntat i 9 hela månader för att få göra det ahr jag gjort det nu. Dock blev det inte som jag ville. Turen var inte på min sida denna gången, men nästa gång kanske? Skulle försöka blondera det så som jag hade det förra året, självklart får man ju börja sakta. I och med jag har kol svart hår i vanliga fall så blir det ju inte blont på mig på en gång. Inte om jag inte har i hårfärgen i minst 2 timmar ialla fall, men då lär jag inte ha något hår kvar efter jag sköljt av färgen. Men denna gången blev det orange-gult, skit fult. Och slingorna som skulle bli ännu ljusare blev typ samma färg! Aja, nästa gång blir det säkert bättre. Tänker inte färga håret allt för tätt nu, utan vill låta mitt hår vila mellan omgångarna den här gången. För sist jag hade blont och skulle få det skit ljust så rasade nästan mitt hår! Det var taskigt gjort av mig. Så denna gången ska jag vara snällare:) Låter inte det bra?
Och sen sålde jag min röda w995 igår, Iphonen blev inte hämtad igår eftersom Hampus slutade så sent. Så han ska hämta dem idag istället. Jag ser fram imot det!
Så mycket jag glömt berätta för er(: Men nu ska ni få en snygg mamma bild;)


ändå en rätt snygg mamma, eller vad säger ni?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0