mor är på besök

Nu är vi hemma igen efter en lång dag i Eslöv och Lund. Det var helt okey att följa med mamma och skriva på kontraktet och det gick bra. Han som vi hade som handläggare gick igenom allting i punkt och pricka så det var inget som vi behövde fråga om, vilket gjorde att det gick fortare. Sen i slutet fick mamma välja vilken färg på kaklett hon skulle ha, för de ska tydligen göra om badrummet så det är ju lite roligt och trevligt med ett nytt badrum och snygg kakel också för den delen. Sen vidare till Lund fixa det med mammas telefon och sedan köpte Hampus det nya xboxet som han längtat efter! Sedan blev det middag inne i stan och det blev på en pizzeria, med pasta och allt annat. Jag beställde en pasta med bolognise (stavas?) och fick ett sjukt gott bröd till. Pizza bröd men det var sjukt gott och jag skojar inte! Och dessutom fick man skit mycket mat, så jag orkade aldrig äta upp allt, inte ens hälften såg det ut som.. Men det kvitta hur mycket jag än åt så såg det ut som det var lika mycket kvar som när jag började äta det, HAHA:D! Hur som helst så har detta inlägget tagit en jävla tid för jag glömde lägga upp det innan, så har precis sjungit Lips och såg att jag aldrig la upp inlägget, haha njut av min glömskhet:). Nu ska jag ta dricka! Ha de bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0