Mys med älskling;*

Inte mycket till uppdatering idag inte, men så är det när man har ett litet spädbarn som behöver få sina behov fixade med en gång, och så är det när man själv är en trött mamma;) hur som helst så är vi påväg hem från mamma nu, lillan sover så sött nu. Gör hon alltid när hon sitter i bilen. När vi kommer hem ska både jag och Hampus packa, han till danmark jag till mamma. Vi kommer inte ses på hela veckan, så jag kommer att vara hos mamma då. Det kommer att vara sånt här förflyttande i 4 veckor framöver så det kommer bli lite rörigt men det får gå.. Efter packningen ska vi Mysa sista natten som vi har tillsammans innan han far iväg. Så mer blogg blir det inte ikväll. Min pojkvän får denna gången gå före:) framme nu, så vi hörs imorgon! Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0