natta blogg

Första natt inlägget på länge. Brukar ju inte direkt blogga om nätterna längre, med tanken att jag då sitter och försöker få lillen att sova. Men just nu är datorn bredvid mig, och lillen är hos sin pappa och han försöker med all sin kraft att nanna henne, men tror ni att hon är villig och gör som han vill?;) Skulle inte tro det va! Det är hennes tid att vara uppe nu, inte sova inte!! Det hör absolut inte hem i hennes värld! Hon ska vara vaken, göra oss irriterad och låta oss halv sova, medans vi försöker nanna henne. Den trollungen är inte allt för osmart, anej! Hon är smartare än vad vi tror och kan tänka oss.

Aja, hur som helst så har vi haft en bra 20 månaders dag, trots att vi inte gjort ett skit. Sitter hemma hos mamma medans hon är hos en kompis men det är ingenting som stör oss. Jag och Hampus har ätit chips, druckit läsk, myst och hållt på med varandra som två små barn. Det är det bästa vi vet:P! Ja, trots att vi inte hittat på något speciellt på vår 20 månaders dag så har den varit helt okey. Man ska väl inte förvänta sig för mycket eller? Sen så kan vi ändå inte göra allt för mycket nu när vi har en liten att ta hand om. Men om några år igen så kan vi gå ut och hitta på saker:). Positiv jag låter nu förtiden då:thumbup:! Eller vad tycker ni?
Nej, nu skriker lillen så måste kila. Ha det bra. Sov gott nu allesamman! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0