NU BÖRJAR DET!

Det är nu allting börjar, och detta är bara en början! Vad slutet bjuder på lär vi märka senare. Ni kanske undrar vad fan det är jag babblar om men såhär är det att mina värkar kom imorse runt 9 tiden, och de har hållt på sen dess. I början kom de med långa mellanrum och var inte alls kraftiga, men med timmarna som gått så är de bara starkare och starkare! Och nu kommer de var 10onde minut och jag känner bara hur jag vill kräkas av smärtan! Gud säger jag bara. Trodde inte att det skulle göra så ont med bara värkar, men det gör det tydligen visst. Ringde in till förlossningsavdelningen vid 12 och berättade hur et stod till, för då klarade jag verkligen inte mer. Jag grät av smärta och kände mig bara färdig med allting! Hampus sprang runt och packade min väska som jag ska ha med mig in till förslossningen, sedan så ringde han, men de ville prata med mig och de ville att jag skulle vänta tills det blev värre! Jag undrade om det ens kunde bli värre, och då när hon sa att jag skulle bli hemma så ville jag bara lägga mig ner och böla bokstavligt talat! Hon bad mig äta frukost, ta två panodiler och lägga mig ner i ett varmt bad. Min bror gjorde en macka åt mig och jag hoppade i badet, det hjälpte faktiskt, från att ha värkar var
5e minut så gick det tillbaka till var 10onde minut. Men i vattnet gjorde det inte så galet ont, men det kändes ändå! Får se om det blir värre så får vi ringa in där igen och åka in senare ikväll. För just nu har jag värkar i jämna mellan rum och det gör otroligt ont! Jag vill att det ska vara över nu, för varje gång jag får en värk så vill jag strypa någon!! Mamma ringer hela tiden för att höra hur det är. Och hon är nog den enda som riktigt förstår hur jävla ont det gör! Förlåt för mitt ordval, men ni som aldrig gått igenom det vet inte hur förjävligt det är. Det är hemskt! EN HEMSK KÄNSLA!

Hur som helst så har vi inte bara haft otur med mina värkar utan frysen har också pajat!! Amen om allting inte bara kunde hända på en och samma gång? Så vår mat hämtade hampus föräldrar upp innan. Nej, nu ska jag fan inte blogga mer. Jag känner hur värkarna är påväg hela tiden!! Vi hörs senare om inget annnat! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0