påbörjat maten

Lillan somnade på mig för en stund sedan så jag tog fram sitt stolen för första gången och hoppades på att hon skulle kunna sitta i den. Och att det inte var för tidigt och det var det tydligen inte i och med man själv kunde ställa in hur låg och hög den ska vara. Så jag satte henne där och sprang snabbt till köket och kokade ris och mixade till kycklingen och satte den i ugnen. Nu luktar det gott, inte färdigt ännu men nog helt perfekt till Hampus kommer. Idag slutar de senare för att de inte ska jobba över imorgon. Men resten av veckan har de slutat innan 15, vilket varit skönt för mig i och med jag fått hjälp när han kommit hem. Men lillan är rätt snäll av sig idag så det är ingen fara:). Nu skajag kolla maten sedan mysa med henne:) Ha det bra!
Pussar♥



världens mysigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0