Sängen skriker mitt namn

Rubriken talar för sig själv och alla andra. Sängen kallar på mig nu, eller har gjort det ett bra tag, så nu skriker den istället! Jag är trött efter en lång dag och en ganska tidig morgon så jag känner bara hur min kropp vill vila nu. Det är ju extra viktigt nu den sista tiden, och jag känner väl att jag lika bra kan följa vad de säger till mig, lika bra det! Så ångrar jag ingenting sen efter förlossningen! Mamma sover nu, och det ska vi andra också ta och göra. Blev inte många inlägg idag heller, men så är det och så kommer det nog att vara ett tag också i och med lillen snart dyker fram. Jag har tappat bloggandet rätt mycket nu efter att vi flyttat och inte haft tillgång till internet, så det känns lite konstigt att blogga. Från att liksom inte ha något att blogga om till att blogga som f*n. Ja, ni förstår kanske vad jag menar. Jag vet inte vad jag sak blogga om i och med jag inte bloggat på hur många veckor som helst och speciellt inte bloggat i goda mellanrum. Men jag ska göra mitt bästa, jag älskar ju min blogg som sagt och jag är fortfarande inte trött på min design heller;) WOW, första gången eller något? Men ibland när man har gjort något och känner att det verkligen blivit bra och känner igen sig själv i det hela när man öppnar upp det och tittar på det, så är det genast mycket svårare att tröttna på än alla andra gånger då man liksom känner "gud vad trist detta är. Gud vad hemskt det ser ut, är det verkligen såhär jag är?". Jag vet om att jag inte är den enda som tänker så eller tycker så, jag vet om att det finns fler ute i världen som tycker precis så som jag gör.. Men hur som helst, slut på babblandet nu ska jag sova! Sov gott och dröm fina drömmar sötnosar! Hörs imorgon, puss och kram♥


En bild som även togs inne i bilen påväg till Eslöv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0