snor lite tid(a'

Jag passar på att sno lite tid nu medans lillan är hos sin pappa och ska rapa, hon har näligen precis fått mat (igen!). Hon är ett matvrak asså!! Hon äter hela tiden, och det skrämmer både mig och Hampus. Ska hon verkligen äta så mycket? Ja, det är väl hon som bestämmer, hon är ju chefen nu;)! Hur som helst vill jag tacka för alla fina kommentarer, både här och på andra övriga ställen! TACK!♥

Fick en fråga om vilket efternamn Haley ska ha.
Hon kommer antagligen att bära mitt efternamn så som det ser ut nu. Men jag själv ska byta efternamn så hon kommer då få det nya efternamnet. Fast för min del är efternamnet gammalt. Jag använde det förr! Och jag vill använda det nu igen i och med att mamma och min bror också ska byta till det.

Nu skriker hon så nu avslutar jag detta inlägget, återkommer kanske senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0