Söndagen den 29e augusti

Tjena bloggen! Läget och så med er idag? Med mig är allt som det ska. Lite jobbig natt bara, Haley hade nämligen väldigt ont i magen inatt:/ vilket gjorde att hon grät mängder och tårarna bara rann på henne. Hemskt att se och höra. Mamma rykte också upp för att hjälpa mig! Tur hon finns i närheten när det är något på tok! Min snälla mor:) hur som helst så är vi fortfarande hos mamma i Hörby, väntar på att hennes kompis ska komma så att vi kan dra hem till oss. Kommer väl senare antar jag:) vi väntar och ser. På tal om annat så är det sista dagen som Hampus är hemma. Han åker imorgon och jobbar i Danmark tills fredag, och så ska han hålla på i 4 veckor om inte längre! Trist men sant, så jag ska vara hos mamma så jag kan få lite hjälp och så. Men nu ska jag passa på och vila medans lillan också gör det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0