var är han?

Riset är klart, kycklingen är klar och står och väntar på att bli upp äten. Men jag kan inte äta än för Hampus har inte dykt upp ännu.. Var är han? Han sa att de skulle jobba över lite, men klockan är rätt mycket nu och han har inte skickat ett sms eller ringt och sagt att han slutat ännu. Han brukar nämligen göra det varje dag efter han slutat så jag vet, men har inte fått något ännu:s Jobbar väl lite senare idag antar jag då. Så kanske ska jag gå och käka själv när lillan ändå sover. Gör inget annat än att sitta vid datorn och tven ändå, så kanske ska passa på att äta nu. Och antagligen så kan vi inte hämta ut telefonerna idag i och med de stänger snart eller redan har stängt:/. Typiskt också! Aja, nog med skrivandet nu. Ska göra lite nytta(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0