10e december 2010

Godmiddag allihopa!

Jag har precis hoppat ut från duschen, skönt var det!
Smörjt in mig med bristningskrämen, som jag inte använder flitigt! Måste skärpa mig, vill ju inte gå i bikini i thailand med feta bristningar;o
Har myst med lillan hela morgonen också, hon sover inte alls lika länge längre. Hon sover knappt. Vaknar när Hampus sticker, får flaska sover 20 minuter till, sen vaknar hon och pratar för fullt.
Och där ligger jag och är sten död! Idag var jag ganska död, men bestämmde för att kliva upp ändå.
Somnade trots allt med feber igår kväll. enligt Hampus så stod det på 38,3. Inte så jätte mycket, men för mig är det mycket då min vanliga tempratur ligger runt 36 grader.

Hur som helst hade tänkt städa lite, men jag vet inte vart jag ska börja!
Så ja, vad gör man? Skiter i det eller?
Jag får panik. Jag är inte så jävla petnoga av mig. Men det finns faktiskt gränser.
I toaletten är det fullt med kattsand överallt och luktar skit, för katten skiter hela tiden! Därför gillar jag inte katter. Visst de är självständiga, men de skiter inomhus!
Sen köket, ja var ska man börja. Hampus diska upp lite igår, men lika mycket står kvar i vasken. Och köksbordet är överfullt! Så är det när man alltid har folk hemma!
Vardagsrummet? Ja, på vårt fin bord så ligger alla Haleys dop presenter då vi inte vet vart vi ska ställa det. Ska kanske skaffa lackhyllor snart?!
Tvättställningen står där med Haleys kläder. Soffbordet är rätt snyggt för jag tog undan där igår!
Så ja, nu har ni typ hela resan där. Så ser lägenheten ut just nu. Jävligt mysigt.

Jag tror att jag börjar med att städa undan köksbordet! Och torka damm sålänge!:)
Det lät som en bra idé!

Vi får höras senare, ha det så bra sålänge! Puss♥



Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-10 @ 12:48:12
URL: http://www.icornr.com/sv
Postat av: Rebecka

Vad är det för bristningskräm? :)

2010-12-11 @ 01:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0