12e december 2010

Godmiddag godmiddag!♥

Hur är läget med er? Jag mår prima då jag precis klivit upp ur sängen, även fast Haley sover fortfarande.
Har dock varit vakna en omgång innan, men vi somna igen, hon efter maten och jag efter att Hampus gett mig massage! SKÖNT!
Ikväll är det lussevakan, jag känner redan en saknad och att jag knappt vill lämna Haley.
Men Hampus har tvingat mig och sagt att jag sak ut med mina vänner och att han och mela ska ta hand om Haley själva. Jag tror ju inte att han inte klarar det, men jag är så svag när jag vet att jag inte ska vara med henne.
Det är visserligen bra att Haley får umgås med sin pappa utan mig, för det har de ju aldrig gjort. eller jo en gång i typ 2 timmar. Men Hampus borde också få tillbringa en ensam tid med henne, men varför ska det vara så jävla svårt?

Hur som helst så sitter jag i soffan och äter skinkfrestelsen från igår. Rester är gott, speciellt skinkfrestelse!
Sen ska jag nog ta och hoppa in i duschen och göra vid mig lite sakta men säkert.:)
Vi hörs senare!♥


sötnosen själv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0