13e december 2010

Hejsan allihopa!♥

Bloggen har legat nere lite, men det har det varit värt.
Haft en kanon helg med mina vänner. Mathilda och Cornelia sov som sagt över i fredags, åkte hem lördagkväll, kom igen söndag eftermiddag och då peppade vi järnet för Lussevakan.
Det var så jäkla roligt och så jälva bra. Hade så kul med mina vänner och träffade även en hel del andra också. Många som man typ aldrig brukar snacka med kom fram.
Hampus kom och hämtade oss vid 01.40, det var lagom. De stängde ändå 02.00!
Så det var perfekt om man säger så, vi var ganska så nöjda.
Cornelia följde med hem och är här idag, Mela är också här nu. Och jag har varit med lillskiten och tagit sprutor inför thailand. Hon är världens duktigaste flicka!♥
Inte ett längre pipp ifrån henne, utan fin och lugn var hon.

Aja, hampus jobbar. Ikväll blir det lite god mat. Fläskfilé med potatisklyfter och sås. GOTT!
Mela och Cornelia ska också äta här, kanske Lina med om hon nu kommer. (:
Just nu sitter jag och käkar nuddlar, sjukt gott, men starkt! ;)

Men men, vi hörs sen. Sen kommer bildbomben♥


såhär såg jag ut igår kväll .

corre

mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0