14e december 2010

Hejsan allihopa. :)

Hoppas att allt är bra med er. Jag lever men är så satans trött ännu.
Idag ska jag ha tupperware party, men vet inte hur det blir ännu. Hon som har det har inte svarat ännu och Haley är sjuk. Och jag vet inte vilka som kommer längre.
Egentligen rätt dumt att ha det nu när det är sån stress runt omkring asså. Men men.
Lina är också här, hon blev aldrig väckt av Mela imorse.
Så hon kunde ju inte vakna av sig själv då:)
Missa mamma gruppen imorse också, då Haley mår ganska dåligt. Vakna med hög feber och ville bara gnälla.

Hur som helst, så ska jag inte göra ett skit idag. bara ta det allmänt lugnt.
men vi kan höras sen ju♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0