16e december 2010

Godmiddag på er fina läsare!♥

Jag har sovit som en prins! Eller nej, jag har sovit som en prinsessa.
Fy satan vad skönt det har varit. Haley somna ganska lätt av sig själv igår, men vaknade av att hela hon var blött. Kissat så mycket att det läckt igenom. Jaha, bara byta blöja ta av henne kläder och sen ge henne lite mat. Sen somna hon vidare och det gjorde jag med!
Fan vilken snäll bebis jag har! Och i skrivande stund så har jag precis diskat och varit ute med Teddy och mött lilla Haley i vardagsrummet på golvet, från att ha suttit i sittern.
Vaknade alltså för en stund sedan, inte allt för länge sedan.
Men skit i om vi vakna lite sent, vi är båda två på våra bästa humörer nu ialla fall:)

Sen när Hampus kommit hem ska vi bege oss till Malmö. Fast först Eslöv för att hämta upp brossans jultidningar till syrran. Sen ska vi in till syrran. Vet inte om jag sover där eller hur jag gör. Vädret är inte så jäkla snyggt just nu asså. Men ja, vi får se.
Hampus måste ju jobba imorgon. Och min bror vill följa med och han har ju skola imorgon. Så kanske åker vi bara dit men hem senare ikväll.
Aja, är sugen på något riktigt gott, men vad ska jag äta?:) Har typ knapt nånting hemma och orkar inte springa bort till affären då det är skit väder ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0