18e december 2010

Hejsan svejsan allihopa.

Dagen börja lika bra som den slutade. NOT!
Fyfan, vaknar och är på världens sämsta humör, vilket ledde till en jäkla massa bråk.
Saker flög fram och tillbaka och jag blev så arg och sur så jag tillslut började böla!
Jag klarar inte av sånt. Jag klarar inte av det ibland bara.
Jag blir så lack att jag gråter, för att jag inte kan stå imot. För att jag inte kan få ut det på ett annat sätt.
Jag skrek och jag skrek. Jag grät och grät.
Men inte fan hjälpte det!

Aja, ska strax köra in till Eslöv för att lämna mamma typ i Ludvigsborg och sen hem. Funderar på att dra och handla de sista julklapparna eller åtminstone köpa lite mat. Eller något.
Ja ni förstår vad jag menar. Men nu liknar jag allt som allt ett spöka. Jag är helt slut!

Så jag tror att vi hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0