19e december 2010

Godmiddag everybody!♥

Hoppas att ni har sovit gott, för det har jag. Fast nu har Haley fått för sig att stiga upp på nätterna också.
Kanske är hon inte tillräckligt mätt, eller så sover hon rent för mycket om dagarna. Tror det är det sist nämnda som stämmer.. Hon sover hela tiden. Trots att det bara är 15-20 minuter så sover hon ändå typ 3-4 såna om dagen. Vilket ändå ger ett resultat av många minuter sammanlagt!
Och jag vill ju aldrig väcka henne, då jag tycker att jag är en fruktansvärt hemsk människa.
Men det kanske är dags att börja vara lite hemsk trots allt.
Och jag har haft sån tur då Hampus steg upp alla gånger, ibland vaknade jag också för att se om det var något. Men ögonen var helt borta. De gick i kors asså! ;)

Hur som helst så sitter jag här och äter resterna från igår. Skit gott!
Jag älskar röd lök, jag älskar potatis!
Jaha, vad älskar ni då?:)

Idag kommer bloggen nog att vara väldigt igång! ;D
Det gillar ni va?
Bra, då hörs vi senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0