1a december 2010

GUD! Första december redan?
Nu är det julkalendrar som gäller varje dag, choklad bitar och så varenda dag, mysigt! Och endast 23 dagar kvar till julafton. Så mysigt!
Och endast 23 dagar kvar tills Hampus fyller 20 också förstås!

Nu är vi hemma, kom hit för att fixa naglar till en kund. Men blir här en lite stund, sen till eslöv igen. Ska handla mat till mamma så hon kan bli klar tills lördag då dopet är.
Sen ska en av oss fyra dra julkalendern idag med en present i. Undra vem?

Sen har jag fört över en massa bilder som jag tänkte visa. Åhh, gud vad jag älskar systemkameror!

Ha en toppen bra dag, vi hörs sen!♥


Min sötnos!


barnbarn och mormor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0