2 december 2010

Hejhejhej! Och ännu en gång hej!♥

Allt bra med er? Med mig är det toppen av toppen! Men visst kunde vädret varit lite finare, men inte ska vi klaga väl?
Aja, natten har varit skön. Och morgonen varit slapp. Precis ätit rissoppa som mamma gjort för typ två dagar sedan. Bra att man har en thailändsk mamma som kan laga goda soppor och sånt.!(Y)
Förresten igår skulle jag videoblogga och jag hade telefonen i handen, för att jag alltid har den med mig. och då när jag börja videosnacka och sånt så hade jag tydligen ringt upp Andy av misstag, vilket innebar att han hörde allt jag sa. Och jag avslutade glatt med ett "god kväll" , tror ni inte han blir helt paff då?!
Liksom godkväll när vi inte ens sagt ett ord till varandra. Och sen när jag videobloggat så hör jag han skrika! Jag bara 'FAAAAAAAN!
Han undrade vad fan jag höllt på med och vem jag snacka det med, och jag sa min bror!;o haha.
min bror satt bredvid men jag snacka ju med mig själv, men inte kunde jag säga det!
Lite pinsamt var det allt!:thumbup:

Hur som helst, har tagit en massa bilder nu som ni kommer att få se senare. När vi kommit hem.
Och sen så kanske vi åker in till Malmö idag för att träffa KENZA.
Hon ska ju till Entré idag. Skoj skoj!
Men får se om vädret tillåter det! Vad tror ni?


Men vi hörs senare! Så ni får ha en bra dag♥


(bjuder på några bilder jag tog med camen igår kväll.)



pratar med andy där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0