21a december 2010

Hejsan bloggen:)♥

Ny dag idag, och det är tisdag vad jag vet.
Mina veckodagar är typ den samma varje vecka så håller inte riktigt koll.
Men idag så är det en slappe dag tills kvällen, då vi ska på Laserdome. Det ska bli så jäkla roligt!
Ibland behöver man faktiskt roa sig själv också. Haley ska ialla fall vara hos farmor och farfar, alltså Hampus föräldrar. Det kommer nog att gå bra. Hon har varit där några timmar innan själv, då vi var på bio för ett par veckor sedan. Hur som helst så har jag fått frukost på sängen idag, då Hampus ville gottgöra att han hade glömt vår 2 års dag igår. Det var mysigt. Och Lina och Mela höllt oss sällskap, samtidigt som jag åt så gosade jag med lilla Haley som var nyvaken och mysig.
Hon är nog världens mysigaste bebis när hon är nyvaken, för då är hon så glad och så kelen av sig. På dagarna är hon mest glad, men vill inte gosa med mig direkt. Hon vill leka med sig själv, titta på allt annat som kommer in i hennes syn bara det inte är jag eller hennes pappa.
Hon vill se världen och roa sig själv. Vilket också är bra, men när vi går ut från rummet, eller om hon i hör våra röster så skriker hon. Hon vill ha oss där, samtidigt som hon helst bara skiter i oss. Härlig bebis!
Nu sover hon ialla fall i sin bebysitter. Somnade för 10 minuter sen typ.
Igår fick jag för mig att jag skulle ta fram hennes gå stol, och hon trivs i den, även om hon inte förstår riktigt ännu hur hon ska göra. Men hon sitter i den och trycker och tar i telefonen som där är på den stolen. Ser rätt roligt ut, och hon kommer med världens leende när man kör runt den med henne:).
I skrivande stund så sitter jag på dass och mår allmänt skit. Vet inte vad min mage vill mig.
Och mina fisar vill man ju helst undvika!(a) HAHA!
Hur som helst, jag längtar tills ikväll.

Men nu ska jag bli klar här så jag kan duscha. Och göra vid mig. Men vi hörs i ett senare inlägg eller?:)

Puss och kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0