25e december 2010

Hejsan alla läsare!♥

Hoppas att ni haft en bra dag, min dag har bestått av att sova. Varit sådär lagom trött hela dagen. Och min bror åkte imorse till sin far, och mamma körde vi hem innan vi stack ner till Hampus föräldrar.
Vi åt julmat och öppnade paketer.
Tack för allt fint vi fått både idag och igår.

Har mest fått pengar, vilket vi ville ha. Och sen har vi fått en hem telefon och så har vi fått strykbräda och strykjärn. Sen har Haley fått massa fint. Babygym, mobil till sängen(äntligen), påslakanset till sin spjälsäng, en fin tjocktröja, pengar, och så massa saker från oss.
Ja, denna julen är över nu. Dock blir julen mindre och mindre charmig, men det är ju bara för att man blir äldre och äldre. Men Haley kommer nog att tycka att julen är rätt charmig då hon kommer att förstå mer vad som kommer att hända eller vad som händer. Det var hennes första jul igår, vilket hon fick inviga med att vara jultomten;)
Hon var så fin så :) Bilder ska ni också få några av sen. Märkt att jag varit skit dålig på att ladda upp bilder, men det ska bli ändringar på det nu:)

Men nu ska jag läsa lite bloggar:) Så vi hörs sen?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0