28e december 2010

Hallå!

Idag har väl inte hänt alls för mycket. Har sovit, ätit min kina mat som blev över sen igår. Sen har vi spelat, sen har jag fixat Kims naglar. Nu har jag fixat mig för vi ska snart köra in till Malmö till min syrra och hennes kille och byta julklappar. ROLIGT:)!
Sen ang min tunga, den är bättre idag. Och den har inte svullnat ännu, och jag kan äta lite bättre idag. Och det gör inte ont i hela flabben på mig :)
Så det känns en aning skönt! Men jag vet ju inte om det kommer att bli värre eller inte. Men det vågar jag inte säga heller. Och förresten jag glömde berätta igår att jag satt i min läpppiercing igen:)
Så skönt!

nej, nu ska jag göra mig i ordning så vi kan åka snart:)♥

Ni får ha det bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0