7e december 2010

Hejsan bloggen .
Igår hade jag en paus från bloggen, då jag inte kände mig så frisk och så bra.
Allting har varit lite upp och ner nu de senaste dagarna. Men så är det ibland.
Idag känns det bättre, kanske för att jag vet att jag ska till mamma?
Sen så blir Haley 4 månader idag, vilket innebär att hon får äta burkmat och sådant nu. Vilket hon ändå gjort ett tag, iallafall efterrätten.
Sen måste vi nog ta och fixa pass till henne, snart är det faktiskt dags för thailand.
Idag är det exakt 2 månader kvar tills vi åker ner till Thailand. Fattar ni vilken jävla längtan jag har?
Fyfan vad tiden gått fort, och låt dessa 2 sista månaderna också gå fort! Låt oss åka ner där NU!

Aja, jag har väl inte mer att säga just nu, men vi hörs senare!♥


den sista pusselbiten har också hamnat på plats nu .
skönt!♥
jag älskar min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0