8e december 2010

Hejhej!♥

Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det helt okey. Har lite ont i magen, men annars bra.
Igår vart jag väldigt irriterad och ville helst bara slå ner någon. Men idag mådde jag bättre.
Vi har hittat på massor idag. Som att typ varit på xxxlutz och kollat där. Mysigt och stort var där. Och jag åt en god gulaschsoppa. Och sen tog de andra glass med banan till efterrätt vilket jag stod över, då jag var så jävla mätt!

Det var en stor avdelning med barn saker, ytters bra!
Så Haley fick en bjällra och sen fick hon en termos till sin vällingflaska, och sen två haklappar som någon hade tagit när vi stod och betalade. Jävla stil att man inte kan gå och leta upp sakerna själv, utan måste ta det från någon annans vagn! Men men, så är det i dagens läge.

Och nu sitter vi här och ska titta på film. Imorgon ska hampus börja jobba igen.
Och jag skulle till sjukhuset, men det var ju icke imorgon. Hade tagit fel!

Men, vi ska titta nu. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0