9e december 2010

Hallå bloggen♥

Sitter hemma hos mamma helt själv, de andra är i skolan/jobbar . Jävligt kul ju. Och Hampus sov här också inatt och idag jobbar han första gången på nästan två veckor, då de inte kan jobba när det är för mycket snö.
Det har ju varit lite tö väder nu, usch, det är nog det värsta!

Igår kväll blev jag riktigt jävla lack, tänker inte ta det här. Men vissa har för lite att göra och måste lägga sig i andras liv! Trots att de vet att vi är en familj så vill de "veta" eller tro sig veta och låtsas bry sig!
De är så jävla perfekta! Äckligt!

Jag ringde och snacka med syrran också, och hon ville helst bara bränna upp människans hår. Haha!
Min syster är långt ifrån en människa som dömer, men gör hon det är det något allvarligt fel!
Och jag vet att människan i sig läser mig blogg, där ser ni! Har för lite att göra och tycker att mitt liv är så jävla intressant! Kanske svartsjuk till och med för att hon inte har vissa saker som jag har?!;)

Aja, inte ens det jag skulle skriva här.
Min ena mobil är död, och min andra är det väldigt lågt batteri på! Okey, inget ni behövde veta, kände bara att jag behövde skriva det!
Jag ska äta lite digestivekex med ost på nu. Sen så ska jag mata Haley med gröt. Hon älskar sin nya gröt!

Men vi hörs sen, ha en bra dag!Puss & kram♥


snygg man är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0