Borta bra, men hemma BÄST!

Det är rätt skönt att vara hemma. Som sagt "borta bra, men hemma bäst"! Och det är så skrämmande sant också.
Visst är det roligt att vara borta, slippa att tänka på allt? Städa, mat, disk, osv osv.
Men i slutändan är det fantastiskt att vara hemma och bara slappa.
Som när vi är i Thailand i vanliga fall 4 veckor, så tycker jag att det är så underbart, att liksom bara koppla av och bara leva livet. Men samtidigt så saknar jag verkligheten. När jag är i Thailand så känns det som att jag är rik och lever i ett paradise och kan köpa allt jag ser. Kan göra precis hur jag vill.
Men sen så lever man sig in i det rent för mycket och drömmer sig bort. Och då glömmer man hur verkligheten egentligen är.

Aja, inte ens det jag skulle snacka om. Men hur som helst, har ni haft en bra fredag?
Vad håller ni på med eller vad har ni gjort? Vissa är säkert ute och slår i klackarna just nu. Men ni andra då som sitter och läser min blogg?:)

Här sitter jag och har precis hämtat min bror och varit ute med Teddy en runda och fryser ihjäl typ!
Men men, bilder ska ni också få senare. Puss♥


puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0