Dag 01 – Om mig

Jag heter May Sumalee Hawbring.
Mitt namn May kommer från morfar och min morbror. Det är buss på thailändska, då mamma åkte mycket buss när jag var i magen. Jag är född i thailand och har en thailändsk mamma och en japansk pappa. Jag har dock aldrig träffat min pappa. Och inga planer på att göra det heller.
Jag är 17 år, fyller år den 26 maj. Jag är trots allt bara 17 år, men kommit rätt så långt i mitt liv.
Jag har det absolut bästa, alltså en fantastisk dotter som heter Haley, hon blev 4 månader för några dagar sedan.
Sen har jag världens finaste mamma, bror och syster! Som stöttar mig i vått och torrt. Som ger mig all kärlek de bara kan! Som jag vet vart jag har när det är något.
Jag bor i Löberöd tillsammans med Hampus, min kille.
Vi har dte lite skakigt nu, men det är också för att folk lägger sig i som inte borde!

Jag är en människa med ett väldigt hett temprament, och kort stubin!
Jag tål inte människor som snackar skit bakom ryggen, folk som inte vågar stå för det de sagt eller gjort.
Folk som är en lögnare och som spelar bra!

Och jag älskar folk som vågar bjuda på sig själva och som felar. För att det är mänskligt!
Jag älskar min familj och min släkt!♥




jag & min fina!


Kommentarer
Postat av: emma

Bara kämpa på, bry dig inte om ryktena och slösa ingen energi på folk som trycker ner dig!

en fråga, skulle du kanske kunna prata lite thailändska i en video? så att man får höra lixom.. :)

2010-12-09 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0