Dag 03 – Mina föräldrar


Min mamma är 43år, och är fårn thailand.
Hon är 3 barns mamma. Och hon har bott i sverige i 14år.
Nu mera är hon singel. Hon skilde sig som sagt förra året och har mått dåligt över det.
Men idag har hon återhämtat sig igen. Idag är hon en frisk 43 årig mamma som står på sina två ben och vet vad hon gör. Hennes barn kommer före allt annat. Och det bästa med min mamma är att hon behandlar alla jämnlika!
Oavsett hur vårt förflutna sett ut, så är hon idag en fantastisk mamma. En sådan mamma alla borde ha.
Och jag tackar henne för att jag har en sådan fin mamma!
Och för att min mamma tagit hand om mig och skyddar mig i alla lägen. Och lyssnar på mig och öppnat upp sitt hjärta för mig! Jag älskar dig mamma!♥

Mamma&jag!♥

 

Min pappa, har jag aldrig någonsin träffat. Har sett honom på bild men inte mer än så.

Just detta ämnet är rätt känsligt för mig. Då jag verkligen vill ha en pappa, känna hur den känslan är att kunna kalla någon för "pappa" och kunna känna hans stöd och trygghet. Men jag kommer nog aldrig att få göra det. Men det tar inte skada av mig så mycket, då jag har min mamma som kan ge mig både och. Hon kan vara en pappa när det behövs, hon är en mamma när jag behöver en mammas axel!
Jag är glad med det jag har. Och skulle nog inte innerst inne velat träffa min pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0