Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa bästavän är Andreas Palm. Även fast jag och Mathilda Melin har varit bästavänner länge och hon är min bästavän så har mycket hänt mellan oss. Vi tappa mycket då vi var ovänner.
Och det finns mycket som vi måste bygga upp på nytt igen, även fast vi kan umgås och ha det sjukt roligt så är det något vi måste bygga upp gång på gång.
Men Mathilda vet om att hon är min bästa vän, oavsett vad!

Andreas Palm är en utav de få som jag verkligen litar på.
En som tar mig för hur jag är och inte för den jag borde vara.
Han är den som kan se mig misslyckas och lyckas, och accepterar mina fel!
Han är en vän i vått och torrt. En vän som alla borde ha.
När livet är som svårast står han där med en axel.
Han är en bland tusen människor i världen som verkligen står där när alla andra gått.
Och jag vet att en sak som jag berättar för honom, stannar där.
Han är min bästavän och kommer alltid att vara det! Oavsett vad!♥



min fina vän♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0