Dag 08 – Ett ögonblick

Mitt livs bästa ögonblick var när Haley kom ut till världen.
När jag hade krystat ut henne och fick se henne ute i verkligheten.
När hon kom upp på mitt bröst och la där helt tyst. När jag fick hålla om henne för första gången, när jag fick se henne för första gången i hela mitt liv. När jag fick pussa lite nätt på henne och när jag fick lukta på henne. Att ha henne där var en ren stopp på allt.
Jag var så lycklig och jag var hennes mamma. Och tanken att hon var min fick mig så glad. Att ingen kunde ta henne ifrån mig. Att hon föralltid kommer att vara min och Hampus.
Det var en upplevelse!
Och jag älskade henne så redan när hon kom ut. Trots att man aldrig sett människan förr, eller snackat med den förr så älskar man människan så otroligt mycket. Det är ett mirakel!♥


när hon precis hade kommit upp på mitt bröst.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0